Thursday, October 29, 2015

[LYRIC] Setia by Elizabeth Tan feat. Faizal Tahir (Malay - English Lyric)


Lyric in Bahasa Malaysia

Selamat pagi sayang ku
Apa khabar diri mu
Maafkan andai mengganggu lena mu

Andai pernah melukakan
Maafkan ku tak sengaja
Harus kau dan aku selalu bicara

Kau tahu kau satunya
Ku mahu kita selamanya

Kau dan aku mungkin tak sempurna
Kau dan aku tahu takkan mudah
Kau dan aku mahukan sempurna
Kau dan aku mengharap bahagia

Setia aku demi diri mu
Setia aku hanya pada mu
Andai hati mu berubah
Pasti ku cuba fahami

Tetap ku melangkah terus berani
Kau tahu kau satunya
Ku mahu kita selamanya
 
Kau dan aku mungkin tak sempurna
Kau dan aku tahu tak semudah
Kau dan aku mahukan sempurna
Kau dan aku mengharap bahagia

Setia aku demi diri mu
Setia aku hanya pada mu

Terima seadanya
Perbezaan kau dan aku

Biar pun apa saja
Ku percaya kau setia
Kau dan aku mengharap bahagia
Setia aku demi diri mu
Setia aku hanya pada mu
Setia ku demi diri mu
Setia ku hanya pada mu
Selamat pagi sayang ku
Apa khabar diri mu



Lyric in English

Good morning my love
How do you do
Sorry if disturbing your sleep

If ever hurting
Sorry I did'nt meant to
You and I should always told

You know you're the one
I want us forever

You and I maybe imperfect
You and I know may not easy
You and I want perfection
You and I wish for happiness

I am loyal for yourself
I only loyal to you
If your heart change
I will try to understand

I'm taking step bravely
You know you're the one
I want us forever

You and I maybe imperfect
You and I know may not easy
You and I want perfection
You and I wish for happiness

I am loyal for yourself
I only loyal to you

Accept everything
Difference of you and me

Let whatever
I trust you're loyal
You and me wish for happiness
I am loyal for yourself
I only loyal to you
I am loyal for yourself
I only loyal to you
Good morning my love
How do you do

 Translate by Me (myself)
Also contribute in MusixMatch.com

Credits to original artist : ET and FT
Credits to Faithful Music
....
Im here by declaiming any profit making
and declaiming that is my own creation
the only claim is for 
credits for contributing in English lyric translation
tq!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails